пятница, 30 октября 2015 г.

მესამე დღე

შევქმენი  ჩემი   ბლოგი  დამისამართი  გავუგზავნე  გიორგის.  ვმუშაობდით  ჯგუფურად <  მიმართულების  მიმცემი საკვანძო  კითხვების  მაგალითები>  მოვიფიქრეთ  და  განვიხილეთ  ზოგადი,  თემატური, შინაარსობრივი  კითხვები.
    მიმართულების  მიმცემი  საკვანძო სიტყვები  ჩემი  პროექტისთვის
         ზოგადი:*როგორ  ვიყენებთ  თავისუფალ   დროს?
          თემატური:* როგორ  ითანამშრომლებთ ერთმანეთთან მხატვრული  ნაწარმოების კითხვის  დროს?
     *რა  განსხვავებაა  წაკითხულ  ზღაპარსა  და  დადგმულ  სპექტაკლს  შორის?
      *როგორ  მხატვრულ   ენას  იყენებენ  გმირები?
     * იპოვეთ  განსხვავება  რუსულსა  და  ქართული  ენის ფრაზეოლოგიებში?
     *როგორი   გმირები  გვხდება  ზღაპრებში?
      *დადებითია  თუ  უარყოფითი  პერსონაჟი  სახელმწიფოს  მმართველი ზღაპარში?
      *როგორ  წარმოგიდგენიათ  თქვენი  თავი  ამა  თუ  იმ   გმირის  როლში?
     *როგორ  ესკიზებს  დაამზადებთ  გმირების  შესამოსად?
   
        შინაარსობრივი:*რომელ  პერსონაჟებს  გავეცანით?
         * როგორ   გარემოში  მიმდინარეობს   მოქმედება  ზღაპარში?
         *   როგორ  არის   აღწერილი  წელიწადის  დროები  ზღაპარში?
          * როგორ   წარმოაჩინა  მუსიკამ  გმირების   ხასიათი?
         *როგორ  აღწერს  ავტორი  წელიწადის   თითოეულ  დროს?
          *რომელი  უარყოფითი  თვისებებია  აღწერილი  ზღაპრის  გმირების  ხასიათში?
          *რითი   განსხვავდება   ორი  გოგონა   ერთმანეთისაგან?
          *ზღაპარში  ვინ  მართავს  სახელმწიფოს?
          *რამ  აიძულა  დედინაცვალი  გაეგდო  გერი  გარეთ?
         *რით  განსხვავდება  გერისა  და  პრინცესას  ჩაცმულობა?
          *ვინ  გინდა  იყო  ამ  ზღაპარში?

1 комментарий: